Sen noční můry

By Pavla Církvová - srpna 19, 2019


Autor: Pavla Církvová
Ilustrace: Pavla Církvová
Foto: Pavla Církvová
Grafické zpracování: Pavla Církvová
Počet stran: 191

Vydalo nakladatelství Nová Forma, s.r.o
Písecká 13, 375 01 Týn nad Vltavou - Malá strana v roce 2016 jako svou 863. publikaci
Tisk: Nová Forma, s.r.o, Týn nad Vltavou, 2016 Vydání první
ISBN: 978-80-7453-756-1 

Anotace:
Dokážete si představit, že byste se jednoho dne probudili a o svém životě nevěděli zhola nic? Netušili byste, kdo jste, natož kdo jsou vaši nejbližší? Určitě by to nikdo z vás nechtěl zažít, ale osud nám často připraví nemyslitelné.
A o tom je i příběh osmnáctileté Nikol. Z počátku romantický příběh o dívce, jež během nešťastné nehody ztratila veškeré své vzpomínky, se časem promění v hledání pravdy a sebe sama. Nic nemusí být takové, jak se zdá a sny nám často otevřou bránu do hlubin naší mysli, jež skrývá i leccos děsivého.

Ukázka z knihy:
Slyším, jak někdo křičí a ani trochu se mi to nelíbí. Jdu do nějaké místnosti, uprostřed stojí dvě osoby. To oni křičí, nejspíš se dohadují. Chci vědět, co říkají, ale náhle už nic neslyším. Najednou se ocitnu jinde. Ale i zde se po chvíli ozve ten hrozný křik. Zacpu si uši, jenže je to k ničemu. Chci pryč a tak se pokusím běžet, ale nohy mám jako z olova. Křik se přibližuje a já se nemám kam schovat.

V poslední vteřině jsem se vzbudila. Lapající po dechu jako po uběhnutí několikakilometrové vzdálenosti jsem přejížděla očima po pokoji. Trvalo nějakou dobu, než se mi dech zklidnil.

"Co jsem jen komu udělala, že mě pronásledují noční můry?" pronesla jsem do ticha.

Žádné odpovědi se mi samozřejmě nedostalo. Byla jsem tu sama, úplně sama. Po nějaké době mě znovu pohltil spánek. Tentokrát naštěstí bez dalších nočních můr.


  • Sdílet:

Mohlo by se vám také líbit

0 Komentářů